Nettó 40.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás!

Vevői visszáru ügymenete

Vevői visszáru ügymenete

Vevői visszáru ügymenete

Garanciális ügyintézés folyamata

A) Kéziszerszámok, szerszámgépek esetében:

Kéziszerszámokra 1 év garanciát biztosítunk (vásárlástól/számla dátumától számított) a termék rendeltetésszerű használata mellett. 1 éven túl vásárolt, illetve nem rendeltetésszerű használatból eredő károk esetében nem él a garancia. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, amikor a termék a használó hibájából rongálódik meg vagy a felhasználó nem a termék műszaki paramétereinek megfelelő munkavégzéshez használja és emiatt sérül a termék.

A gépekre a vásárláskor érvényes garanciális feltételek vonatkoznak. Amennyiben vevő nem regisztrál vásárlást követően az esetleges kiegészített garanciális feltételekért, ezért Zorex Kft nem vonható felelősségre.

Anyag vagy gyártási hibából eredő termék károsodás, valamint 1 éven belüli rendeltetésszerű használat melletti termék károsodás esetén a garanciális ügyintézés menete:

Garanciális csere igényeiket az alábbi űrlap kitöltésével tudják cégünk felé jelezni. A kérés elbírálásáról írásban tájékoztatást küldünk a további ügymenettel kapcsolatban.

A termék(ek)ről első körben fotókat kérünk az űrlaphoz csatolni az alábbiak szerint:

     1. Teljes fotó a termékről, amin egyértelműen látszik a meghibásodás és a termék azonosító száma (cikkszám, cikkód)

     2. Közelítő fotó, amin kinagyítva látszik a meghibásodás

Amennyiben nem kapjuk meg a fenti fotókat, az ügyintézés nem indul el.

Az űrlapon kérjük egyértelműen megfogalmazni a termék hibáját, sérülését és azt, hogy ez minek következtében történt.

Miután megkaptuk a bejelentést a garanciális igényről, továbbítjuk az adott gyártó felé. Minden esetben a gyártók intézik a garanciális cserét, melynek az átfutási ideje 1 hét – 8 hét. Pénzvisszafizetés (a számlán szereplő értékben)) kizárólag akkor lehetséges, ha a gyártó sem javítani, sem cserélni nem tudja a terméket és cégünknek jóváírást küld.

Amennyiben a gyártó kéri a garanciális terméket visszaküldeni, vevő megküldi részünkre saját költségen, vagy személyesen átadja részünkre. 

Visszáru átvételi cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 49/b. Bejárat a Szállás utca felől.

Visszáru átvételi időpontok fenti címen:

Hétfő: 7:30-tól 16:15-ig
Kedd: 7:300-tól 16:15-ig
Szerda: 7:30-tól 16:15-ig
Csütörtök: 7:30-tól 16:15-ig
Péntek: 7:30-tól 14:15-ig

A garanciális ügyintézés folyamata onnantól indul, miután megkaptuk az árut vagy a fotókat. A visszaküldött árut megtisztított állapotban tudjuk csak átvenni.

Amennyiben a gyártó elfogadja a garanciális igényt, a megadott átfutási idő alatt (amennyiben ez változik, ez idő alatt írásbeli értesítést küldünk, mely alapján módosulhat a határidő) megküldi cégünk részére a javított vagy csere terméket. 

A gyártó dönt minden esetben afelől, hogy javítja a terméket vagy újat küld helyette. Ez nem vevői döntés. A garanciális ügyintézés idejére, amíg megérkezik a javított vagy cserélt termék, cégünk vagy a gyártó nem biztosít csere terméket.

A megérkezett javított vagy csere terméket vevői egyeztetést követően személyesen adjuk át telephelyünkön (1101 Budapest, Kőbányai út 49/b. Bejárat a Szállás utca felől.) vagy cégünk költségére kiszállítjuk futárszolgálattal egy megadott címre.

B) Munkavédelmi termékekre vonatkozó garanciális ügymenet:

A koronavírusra való tekintettel: semmilyen higiéniai és egyszerhasználatos terméket nem tudunk visszavenni! Mint például pormaszkok, overálok, védőszemüvegek, védőkesztyűk, teljes és félálarcok.

A megreklamált problémás lábbelit mindenképpen megtisztított állapotban (nem kell kimosni, csak alaposan letörölve), fénymásolt áfás számlával vesszük át. Amennyiben a fenti feltételeknek a lábbeli nem felel meg, nem vesszük át. A saras, piszkos állapotban, és széthasznált lábbelikkel, nem áll módunkban foglalkozni, hiszen tőlünk a gyártó sem fogadja el azokat ebben az állapotban. Az ilyen lábbeliket kénytelenek vagyunk postafordultával, utánvéttel visszaküldeni Vevő részére.

A szavatosság kizárólag gyártási és anyaghibára vonatkozik (pl. leválik vagy eltörik a talp, elenged a varrás, kiszakad a rigli stb.) az elhasznált, elkopott, vagy nem rendeltetésszerűen használt termék esetén a reklamáció nem jogos! Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, amikor a termék a használó hibájából rongálódik meg vagy a minősítésének nem megfelelő használat miatt sérül (pl. S1-es cipőt nedves környezetben használtak és leválik a talpa), illetve amikor a lábbeli a nem megfelelő ápolás következtében megy tönkre. (pl. nem volt ápolva a bőr és az megreped a vizes körülmények miatt, kidörzsölődött a bélés a nem megfelelő méretválasztás miatt stb.)

A lábbelit minden használat előtt ápolni kell, így biztosít megfelelő védelmet, és lesz tartós.

Szíves tájékoztatásul a szavatosság/jótállás/garanciára vonatkozó törvényrendelet kivonata:

A 49/2003. (VII. 30.) GKM-rendelet értelmében, a 2002. évi XXXVI. törv. a Ptk szavatossággal kapcsolatos szabályozásának változása, mely 2003. júliustól hatályos.

Az ezzel összefüggő végrehajtás jellegű előírásokat a vásárlókkal szemben 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet értelmében végezzük. Vásárlóinkat tájékoztatjuk, hogy a vásárlók minőségi kifogásokról szóló 4/1978. (Ill. 1.) BKM rendelet 2003. IX. 1-én hatályát vesztette.

Ennek értelmében a szavatosság 6 hónap helyett 2 évre bővült, mely két részre tagozódik:

I. Jótállás:

A gyártó, forgalmazó/kereskedő garantálja, hogy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni és ez alól a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítani tudja, hogy a vevő nem rendeltetésszerűen használta a terméket.

Jótállási idő: első hat hónap a vásárlás napjától számítva, kizárólag a vásárlást igazoló számlával érvényes.

     1. Szavatosság:

- A hetedik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a végfelhasználónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Minden olyan esetben, ha a hiba nyolc napon belül az áru értékének és használhatóságának az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan áruhoz viszonyított csökkenése nélkül megjavítható, azt javítani kell - ez esetben a fogyasztó sem cserét, sem pénzbeli kártalanítást nem kérhet. Javítás esetén a szavatossági idő annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni. A termék jelentős részének kicserélése esetén (pl. egy cipő talpának cseréje esetén) a kicserélt részre a szavatossági idő újra kezdődik. Amennyiben a termék bármilyen hibája a vásárló előtt a vásárláskor ismert volt (ez a szavatossági jegyen feltüntetésre került), erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Amennyiben a vásárló igényét határidőn túl jelentette be, illetve, ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető. Ide tartoznak az alábbiak: természetes bőrbélés színezése, beázás (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik), bőrtalp elkopása viselés következtében), gumitalp kopása (a törés természetesen nem), sarokkopás, illetve sarokflekk elhasználódása, nem megfelelő cipőápolás miatt keletkezett bőrhiba, rugós sámfa okozta esetleges eldeformálódás, bármilyen külső fizikai behatás miatt keletkezett sérülés. Bármilyen vitatott kérdésben a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által végzendő vizsgálat a döntő, melynek időtartama a szavatossági ügyintézés idejébe nem számít bele.

 Az elbírálás folyamata:

A hibás lábbelit beérkezés után továbbítjuk beszállítónknak, ahol szakértő munkatársak megvizsgálják a visszaküldött dokumentumok alapján és elbírálják. Az elbírálás eredményéről e-mail értesítőt küldünk. - Amennyiben a garanciális igény jogos, a terméket (készletállapottól függően) cseréljük és az új lábbelit a legközelebbi rendelésekor visszaküldjük. Kivétel egyedül a PUMA márka, amelyet minden esetben javítanak, ha a garanciális igény jogos. (javítási idő 6-8 nap). Ha a termék, raktárunkról nem elérhető és esetleg a gyártónál sincs készleten, az ügyfél a következő készletfeltöltés után kapja meg a cserét.

Amennyiben a garanciális igény nem jogos, a hibás cipőt visszaadjuk telephelyünkön vagy utánvéttel visszaküldjük (a visszaküldés költségét veőnek kiszámlázzuk). Az elutasított lábbelihez mellékeljük az elutasítás tényét és okát közlő szakvéleményt. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy tisztelt Fogyasztónak jogában áll a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez (volt KERMI) fordulni, és onnan is szakvéleményt kérni, amely illetékköteles. Amennyiben a Felügyelet a Fogyasztó javára dönt, abban az esetben az illetéket visszatérítjük a Fogyasztónak, és a Felügyelet döntésének megfelelően járunk el. Köszönjük együttműködését és bízunk abban, hogy ezzel az ügymenettel is, cégünknél a garanciális ügyintézés gyorsabbá és zökkenő-mentesebbé válik. 

Ha a garanciális igény dokumentációja hiányos és a hiánypótlás nem történt meg, illetve a megreklamált termék elutasításra került, maximum 30 napig tudjuk tárolni a terméket.

Visszáruval kapcsolatos tudnivalók

Visszáru igényeiket az alábbi űrlap kitöltésével tudják cégünk felé jelezni. A kérés elbírálásáról írásban tájékoztatást küldünk a további ügymenettel kapcsolatban.

Csak a rendszerünkben történt engedélyezés után van lehetőség az áru(k) telephelyünkre történő visszaküldésére. 

Az áru visszaküldés költsége Vevőt terheli. A visszaküldés történhet csomagküldéssel vagy személyesen. 

Visszáru átvételi cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 49/b. Bejárat a Szállás utca felől.

Visszáru átvételi időpontok fenti címen:

Hétfő: 7:30-tól 16:15-ig
Kedd: 7:300-tól 16:15-ig
Szerda: 7:30-tól 16:15-ig
Csütörtök: 7:30-tól 16:15-ig
Péntek: 7:30-tól 14:15-ig

Téves vevői rendelésből adódóan nem áll módunkban árut visszavenni. 

Visszárut kizárólag bontatlan, sértetlen, újra értékesíthető csomagolásban / állapotban fogadunk el!

Az elfogadott terméket átvétel után írjuk jóvá.

Garanciális hiba / visszáru igény bejelentés

Dobd a fájlt ide, vagy
Engedélyezett fájl típusok: jpg, png, gif., Max. file size: 5 MB, Max. files: 10.
    Fotók csatolása:
    1. Teljes fotó a termékről, amin egyértelműen látszik a meghibásodás és a termék azonosító száma (cikkszám, cikkód).
    2. Közelítő fotó, amin kinagyítva látszik a meghibásodás.
    3. Cípő/bakancs esetén mindkét párról fotó. Továbbá a belevarrt címke a beazonosítás miatt.
    Garanciális hiba vagy a visszáruzás okának leírása:
    Kérjük egyértelműen megfogalmazni a termék hibáját, sérülését és azt, hogy ez minek következtében történt. Visszáru esetén pedig kérjük megfogalmazni a visszahozni kívánt termékkel felmerült problémát.
    Kosár

    Bejelentkezés

    Még nincs fiókod?

    Facebook YouTube linkedin TikTok
    Weboldalunk a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával beleegyezel ezek használatába. Adatkezelési Tájékoztatónkat ide kattintva érheted el.