Nettó 40.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás!

Gyik

Kérlek, olvasd el figyelmesen az alább összegyűjtött gyakran felmerülő kérdéseket! Amennyiben nem találod kérdésedre a választ, bátran keress minket legalul, a láblécben megadott elérhetőségeink bármelyikén – munkatársaink készségesen segíteni fognak!

A rendelés leadásának legegyszerűbb (és legköltséghatékonyabb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (+3612617877 vagy +36203843550) vagy e-mailben (zorex@zorex.hu) is leadni rendelést.

Természetesen igen, telefonon a +36 1 261 78 77 vagy a +36203843550 telefonszámon tudsz rendelést leadni. Ebben az esetben regisztrálni kell a rendszerünkbe, az adataid és a rendelésed felvétele miatt minimum 10-15 perccel kell számolnod.

A kiválasztott termék adatlapján egyszerűen kattints a “Kosárba teszem” gombra. Amennyiben egy termékből többet szeretnél vásárolni, úgy a “Kosárba teszem” gomb mellett növeld a mennyiséget a kívánt számra. Ha más terméket is rendelni szeretnél, akkor hasonló módon helyezd azokat a tételeket is a kosárba. Ha nincs több termék, amelyre le szeretnéd adni rendelésedet, kattints a jobb felső sarokban található kosár gombra. Ellenőrizd a vásárolni kívánt tételeket, a mennyiségeket is beleértve. Ha minden rendben, egyszerűen kövesd webáruházunk utasításait. Ha bárhol elakadnál, kérdésed merül fel, keress minket bizalommal a lap alján, láblécben található elérhetőségeink bármelyikén!

A megrendelt termékeket személyesen budapesti szaküzletünkben (1101 Budapest, Kőbányai út 49/b) veheted át, illetve kérhetsz kiszállítást is.

Megrendeléskor a kiválasztható fizetési módok:

1. Személyes átvétel esetén

  • Készpénz
  • Bankkártya
  • Előre átutalás (a rendelésed az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után vehető át)
  • Banki átutalás – kizárólag szerződött Partnereink részére

2. Kiszállítás esetén

  • Utánvét
  • Bankkártya (amennyiben a GLS futárnál szeretnél bankkártyával fizetni, azt a GLS futárszolgálattal kell egyeztetned)
  • Előre átutalás (a rendelésed az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után vehető át)
  • Banki átutalás – kizárólag szerződött Partnereink részére

Amennyiben az előre átutalás fizetési módot választod, úgy a megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg megküldünk részedre egy díjbekérőt. Ennek a díjbekérőnek a sorszámára hivatkozva tudod elutalni a díjbekérőben szereplő bruttó végösszeget a 10102086-16709202-00000001 számú bankszámlánkra.

Utólagos banki átutalás esetén, amennyiben szerződött Partnerünk vagy, szintén a 10102086-16709202-00000001 számú bankszámlánkra kell átutalni az áruval átadott vagy megküldött számla bruttó végösszegét.

Minden megrendelésről egy automata e-mailes visszaigazolást küldünk a megrendelésnél megadott e-mail címre. Ha nem érkezett meg a rendelés visszaigazolása, kérjük, ellenőrizd a rendelésnél megadott e-mail címedet. Ha a megadott adatok helyesek és mégsem érkezik meg a visszaigazoló levél, kérlek, írj üzenetet a zorex@zorex.hu e-mail címünkre.

Az árut minden esetben kizárólag a megrendelés feldolgozása és értesítésünk után tudod átvenni (illetve előre átutalás esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után).

Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek értesítésünk után átvehetők a központi üzletünkben (1101, Budapest Kőbányai út 49/b., bejárat a Szállás utca felől).

Kiszállítás esetén visszaigazolásunk szerint GLS futárral szállítunk Magyarország egész területére.

Abban az esetben, ha a kiválasztott termék nincs központi raktárunkban, az adott termék adatlapján egyértelműen fel van tüntetve, hogy ha megrendeled a terméket, mikorra várható a beérkezése. Amennyiben az nem tartható, külön e-mailben értesítünk.

Nettó 30.000 forint értékű rendelés felett a kiszállítás díjmentes. Előfordulhat, hogy a termék különleges méretei miatt a fuvardíj speciális kategóriába esik, ezért azt csak a gyártói visszaigazolás után tudjuk megállapítani. Tehát a termék ára a visszaigazolás szerint megadott fuvardíjjal emelkedni fog, ami a Megrendelőt terheli. Erre az adott termék adatlapján külön felhívjuk a figyelmet, a díjmentes kiszállítás ezekre a termékekre nem vonatkozik.

Amennyiben nettó 30.000 forint alatt rendelsz, a fuvardíj pontos összege meg fog jelenni a megrendelés folyamatában, illetve a megrendelés visszaigazoló levelében.

Webáruházon kívül leadott megrendelések esetén az ingyenes kiszállítás nettó 50.000 forint felett érvényes.

Amennyiben növelni szeretnéd a megrendelt tételek darabszámát, egy új rendelésben megteheted. Amennyiben az előző rendelésedet még nem vetted át vagy nem szállítottuk ki, ebben az esetben hozzá tudjuk írni az új tételeket. Ha már lezárásra került az előző megrendelésed, külön megrendelésként tudjuk csak kezelni az új termékeket.

Amennyiben olyan terméket rendeltél, ami nem raktári tételünk és kizárólag csak Neked hozunk be külföldi gyártóinktól és erre vonatkozóan szeretnél módosítást kérni, ebben az esetben megvizsgáljuk, hogy hol tart az adott rendelési folyamat és e-mailt fogunk küldeni, hogyan tudjuk megoldani.

Bejelentkezés után a Partner admin menüpontban a Partner adatok alatt tudod módosítani az adataidat.

Bejelentkezést követően a Partner admin menüpontban a Megrendelések alatt tudod nyomon követni rendeléseidet. Amennyiben egy leadott megrendelés esetében a “Megtekintés” gombra kattintasz, akár meg is ismételheted a rendelést egy későbbi időpontban.

close

🤞 Ne maradj le az újdonságokról, akciókról!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig az elsők között értesülj a legfrissebb ajánlatainkról és akcióinkról!

Kosár

Bejelentkezés

Még nincs fiókod?

Facebook YouTube linkedin TikTok
Weboldalunk a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával beleegyezel ezek használatába. Adatkezelési Tájékoztatónkat ide kattintva érheted el.